Logo

FAQ

WANNEER EN HOE SNEL LEVEREN JULLIE?

Voor onze landelijke bezorging gelden de volgende leveringsvoorwaarden:

  • Levering op alle weekdagen, inclusief zaterdag.
  • Bezorging vindt plaats tussen 8:00 en 12:00 uur.
  • Op zondag zijn wij gesloten en vindt er geen bezorging plaats.

Voor de producten die besteld worden via onze “Lunch bestellen en bezorgen in regio Utrecht”-service gelden de volgende regels:

  • Weekdagen: dien je minimaal één dag van tevoren te bestellen vanwege de verse producten.
  • Zaterdag: moet je de bestelling vóór 12:00 uur op vrijdag hebben geplaatst en bevestigd.
  • Zondag: vindt er geen bezorging plaats, aangezien wij dan gesloten zijn.

OPNIEUW BESTELLEN VAN EEN EERDERE BESTELLING

Ja, dat is mogelijk! Ga naar je account en klik op “bekijk” naast de gewenste order. Klik vervolgens op de knop “Bestel opnieuw” om de producten opnieuw toe te voegen aan je winkelmandje en af te rekenen.

BEZORGKOSTEN

Voor alle regio’s en bestellingen geldt een bezorgkosten van € 15. Het minimum orderbedrag is € 30 exclusief btw.

OPENINGSTIJDEN

Wij zijn dagelijks geopend, inclusief zaterdag, van 08:00 tot 16:00 uur. Voor bestellingen in het weekend is overleg mogelijk. Op zondagen vindt er geen bezorging plaats.

BEZORGGEBIED

Wij bezorgen in de volgende regio’s. Voor catering in Amersfoort of Amsterdam kun je ook bij ons terecht. Voor levering buiten deze regio’s (landelijke dekking) vragen wij je vriendelijk om te bestellen via onze landelijke bezorging’s pagina.

BETALINGSMOGELIJKHEDEN EN -INFORMATIE

Nadat je alle gewenste producten in het winkelmandje hebt geplaatst, kun je kiezen voor directe online betaling via iDeal of betaling bij aflevering. Bedrijven hebben ook de optie om “op factuur” te betalen.

EERDERE BESTELLINGEN RAADPLEGEN

Je kunt je eerdere bestellingen vinden door te klikken op “mijn account” in het menu. Log in met je gebruikersnaam en wachtwoord die je bij je eerste bestelling hebt ontvangen. Daar vind je een overzicht van al je eerdere bestellingen.